کدام بالش مموری فوم را بخریم؟
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کدام بهتر است: مموری فوم یا بالش لاتکس؟


اگر مطمئن نیستیم که باید یک بالش ویسکوالاستیک یا بالش لاتکس را انتخاب کنیم، دانستن خواص و ویژگی های هر یک از آنها راحت است. در هر صورت، بهتر است روی هر دو دراز بکشید و احساسات تجربه شده را با هم مقایسه کنید.

بالش های مموری فوم و لاتکس هر دو با پرکننده های مصنوعی ساخته شده اند. این باعث می شود دوام آن بیشتر شود و استحکام آن برای مدت طولانی تری حفظ شود. بالش‌های پنبه‌ای سنتی که مورد استفاده قرار گرفته‌اند با از بین رفتن زودهنگام شکل خود مشخص می‌شوند. با بالش های مصنوعی، این عیب پشت سر گذاشته شده است.

بالش های لاتکس بافت نرمی دارند که لمس آن بسیار دلپذیر است. متأسفانه، آنها اجازه تنفس زیادی را نمی دهند، که می تواند منجر به احساس گرما و حفظ رطوبت شود.

در مورد بالش ویسکوالاستیک، مزیت اصلی آن سازگاری آن با شکل سر است. کیفیت ویسکوالاستیک Dromity ترکیبی از عوامل را امکان پذیر می کند که آن را ایده آل می کند:

سر را در یک وضعیت ثابت و مطالعه شده نگه می دارد، به طوری که پشت، گردن و سر با وضعیت طبیعی و کافی در حالت استراحت باقی می مانند.
آنها در برابر سر مقاومت نمی کنند: این اتفاق در برخی از مدل های ویسکوالاستیک با کیفیت پایین رخ می دهد، زیرا با نیروی زیادی شکل را بازیابی می کند، وضعیت گردن را مجبور می کند و مشکلات دهانه رحم را ایجاد می کند. بالش‌های فوم مموری Dromity به گونه‌ای طراحی شده‌اند که مقاومت متعادلی برای بازیابی فرم ارائه دهند.
آنها گرما نمی دهند: دارای تخلخل بالایی برای تسهیل تعریق و تنظیم حرارت هستند. حتی مدل‌هایی مانند Tech نیز وجود دارند که با Outlast درمان می‌شوند تا گرما را حفظ کنند و احساس طراوت را ارائه دهند که برای تابستان ایده‌آل است.

چگونه یک بالش ویسکوالاستیک را تمیز کنیم؟


برای تمیز کردن بالش ویسکوالاستیک اولین چیزی که باید به آن توجه کنیم نوع آن است. چرا این مهم است؟ خوب، زیرا آنهایی که شکل قالبی دارند را نمی توان در ماشین لباسشویی گذاشت. یک راه حل راحت و مکرر اما با هیچ محصول و/یا ماده سازگار نیست. در هر صورت، توصیه می شود به برچسب نگاهی بیندازید و دستورالعمل ها را دنبال کنید.

اگر بالش ویسکوالاستیک ما قالبی باشد باید با دست شسته شود تا خاصیت خود را از دست ندهد. در ظرفی با آب گرم یا در خود وان، یک ماده شوینده ملایم یا یک صابون خنثی اضافه می کنیم.

برای از بین بردن لکه های احتمالی جاسازی شده، با یک پارچه تمیز به خود کمک می کنیم. آن را در آب صابون مرطوب می کنیم و پس از آبکشی، حرکات دایره ای روی بالش ویسکوالاستیک انجام می دهیم.

چگونه بالش مموری فوم را خشک کنیم؟


برای خشک کردن بالش ویسکوالاستیک، باید از حوله تمیز استفاده کنید. سپس آن را روی سطحی می گذاریم که صاف است و اجازه می دهد از دو طرف خشک شود. این کار از گرفتن بوی کپک زدگی آن جلوگیری می کند. همچنین توصیه می شود آن را در محلی قرار دهید که خشک و مرطوب نباشد.

در مورد داشتن جاروبرقی که دارای برس موی نرم است می توانیم با ملایمت از آن استفاده کنیم تا به مواد آسیبی وارد نشود. توصیه می شود قبل از اقدام به دستورالعمل های روی برچسب مراجعه کنید و از پوشش های محافظ برای تمیزتر نگه داشتن آنها استفاده کنید.

خرید بالش ویسکوالاستیک تصمیمی است که پشیمان نخواهید شد. هنگامی که احساس راحتی و استراحتی را که آنها به شما ارائه می دهند را تجربه کردید، دیگر نمی توانید به بالش های معمولی برگردید.




:: برچسب‌ها: خرید بالش , بالش , بالش مموری فوم ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامین
ت : جمعه 24 دی 1400
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی